top of page
vaulter_logotype_white.png

PLATNA REŠENJA

Proces registracije

Moguće je aktivirati Vaulter PayLink uslugu, već nakon 2-3 radna dana od početka registracije. Proces uključuje nekoliko koraka:

  1. Registracija korisničkog naloga - kreiranje naloga za pristup Vaulter sistemu (trajanje do 5 minuta).

  2. Priprema i slanje zahteva - popunjavanje formulara KYB (Know Your Business), po zahtevu NBS, koji uključuje unos podataka firme, ovlašćenih lica, vlasničke strukture (minimum 30 minuta).

  3. Potvrda zahteva - validnost poslatih podataka obrađuje i validira ovlašćena platna institucija (min 2 radna dana).

Svako pravno lice može da podnese zahtev za korišćenje Vaulter PayLink-a. To obuhvata registrovane firme, preduzetnike i poljoprivredna gazdinstva sa teritorije Republike Srbije.

Proces registracije je besplatan, kao i API integracija. Ne postoje ni mesečni troškovi. Naknada postoji jedino za transakcije koje su realizovane Volter sistemom plaćanja i snosi ih prodavac, kao i pri standardnom plaćanju karticama.

Naknada se automatski obračunava prilikom transfera uplate na račun prodavca. Iznos koji  je uplatio kupac, biva umanjen za naknadu i ta konačna suma bude isplaćena na račun prodavca.

Zen Stones
  • Naplata proizvoda i usluga na daljinu

  • Brza isplata uplaćenog novca, na račun prodavca

  • Besplatna registracija, integracija, održavanje

  • Niski troškovi transakcija

  • Besplatna, jednostavna i brza integracija na sajt

  • Brz početak upotrebe Vaulter sistema

  • Najviši stepen sigurnosti uz Neuro-Ledger

  • Vidljivost trenutka uplate (Vaulter Admin Portal)

  • Administrativan pregled u upravljanje svim transakcijama u Vaulter sistemu

Prednosti Vaulter sistema za prodavce

bottom of page