Proces registracije
Moguće je aktivirati Vaulter PayLink uslugu, već nakon 2-3 radna dana od početka registracije. Proces uključuje nekoliko koraka:
-
Registracija korisničkog naloga - kreiranje naloga za pristup Vaulter sistemu (trajanje do 5 minuta).
-
Priprema i slanje zahteva - popunjavanje formulara KYB (Know Your Business), po zahtevu NBS, koji uključuje unos podataka firme, ovlašćenih lica, vlasničke strukture (minimum 30 minuta).
-
Potvrda zahteva - validnost poslatih podataka obrađuje i validira ovlašćena platna institucija (min 2 radna dana).
Svako pravno lice može da podnese zahtev za korišćenje Vaulter PayLink-a. To obuhvata registrovane firme, preduzetnike i poljoprivredna gazdinstva sa teritorije Republike Srbije.
Proces registracije je besplatan, kao i API integracija. Ne postoje ni mesečni troškovi. Naknada postoji jedino za transakcije koje su realizovane Volter sistemom plaćanja i snosi ih prodavac, kao i pri standardnom plaćanju karticama.
Naknada se automatski obračunava prilikom transfera uplate na račun prodavca. Iznos koji je uplatio kupac, biva umanjen za naknadu i ta konačna suma bude isplaćena na račun prodavca.
-
Naplata proizvoda i usluga na daljinu
-
Brza isplata uplaćenog novca, na račun prodavca
-
Besplatna registracija, integracija, održavanje
-
Niski troškovi transakcija
-
Besplatna, jednostavna i brza integracija na sajt
-
Brz početak upotrebe Vaulter sistema
-
Najviši stepen sigurnosti uz Neuro-Ledger
-
Vidljivost trenutka uplate (Vaulter Admin Portal)
-
Administrativan pregled u upravljanje svim transakcijama u Vaulter sistemu