top of page
vaulter_logotype_white.png

PLATNA REŠENJA

Ko može da vrši uplatu na Vaulter PayLink?

Fizička i pravna lica iz Srbije mogu da izvrše uplate koriščenjem IPS-a.

Dok fizička i pravna lica iz inostranstva, mogu da uplate izvrše korišćenjem kartica.

Kako kupac uplaćuje novac na Vaulter PayLink?

Potrebno je da prodavac prvo kreira Vaulter PayLink i potom ga pošalje kupcu putem SMS-a, imejla, WhatsApp ili slične aplikacije. Kupac klikne na link i bira da li će novac da pošalje direktnim transferom sa svog računa u banci ili sa kartice. Vrši uplatu izabranim sredstvom.

Posle koliko vremena, uplata legne na račun prodavca?

Kada se kupac odluči da, klikom na Vaulter PayLink, novac pošalje direktnim transferom sa svog računa u banci, isplata na račun prodavca se izvršava u roku od 24 sata. U slučaju kada kupac odluči da pošalje novac sa kartice, period isplate na račun prodavca zavisi od kartičarske kuće preko koje je izvršeno plaćanje.

Koji tip sajtova je pogodan za integraciju Volter Pejlinka?

Moguće je integrisati Vaulter PayLink na bilo koji tip sajta, bez obzira na kojoj platformi je pripremljen. Ukoliko na sajtu postoji opcija plug-in implementacije, to dodatno olakšava integraciju. Pripremili smo plug-ins za WooCommerce i Magento platforme.

Imamo pripremljenu API dokumentaciju, potrebnu za implementaciju Vaulter opcije za plaćanje na vebsajt, a naš tehnički tim je na raspolaganju za dodatnu pomoć.

Kako primiti inostrane uplate i u kojoj valuti?

Moguće je da prodavac naplati svoje usluge/proizvode od kupca iz inostranstva. Neophodno je da prvo kreira Vaulter PayLink i pošalje ga putem SMS, WhatsApp, ili imejla, kupcu u inostranstvo. Kupac klikne na link, unosi podatke svoje kartice i izvršava plaćanje.

Link za uplatu se može kreirati u valuti Republike Srbije [RSD], a samim tim kupac vrši uplatu u istoj valuti.

Image by Christian Perner

Česta pitanja

bottom of page